Τρόποι Παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Από την Ιστοσελίδα.
    Διαλέξτε τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις σελίδες των υπηρεσιών μας. Πατήστε στο σύνδεσμο «Κράτηση» ή «Προσθήκη στο καλάθι» κάτω από την υπηρεσία και αυτό αυτόματα θα προστεθεί στο καλάθι των αγορών σας.
    Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο «Παραγγελία» που βρίσκεται κάτω από τη λίστα υπηρεσιών που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση, όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής. Μετά από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση ( e-mail ) που έχετε καταχωρήσει, ενημερωτικό σημείωμα (E-mail) λήψης της παραγγελίας σας, συνήθως σε χρονικό διάστημα από 48 έως 72 ώρες και θα σας απαντήσουμε για την επιβεβαίωση ή όχι της παραγγελίας σας και περισσότερες λεπτομέρειες για την εξυπηρέτηση σας.
  • Μέσωemail.
    Μπορείτε να μας στείλετε e-mail με τον κωδικό της υπηρεσίας που επιθυμείτε να αγοράσετε, μαζί με τα στοιχεία σας και οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση θέλετε. Το τμήμα πωλήσεων του www.transfergr θα επικοινωνήσει μαζί σας για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας. E-mail παραγγελιών sales@transfer247.gr

Δημιουργία Λογαριασμού

  • Δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας, αλλά για δική σας διευκόλυνση, καλό είναι να δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που κάνετε αγορές από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προϊόντα αλλά και κάθε νέα μας προσφορά!
  • Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή είτε πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας (θα σας ζητηθεί), είτε κάνοντας κατευθείαν κλικ στο Ο Λογαριασμός μου, Εγγραφή στο κάτω μέρος της σελίδας. Επιλέξτε όποιον τρόπο προτιμάτε.
  • Tip: Για να αποφύγετε κάθε πιθανή μελλοντική ταλαιπωρία να είστε σίγουροι ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία σας!
  • Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας θα ήταν καλό στα στοιχεία επικοινωνίας να βάζετε το κινητό σας τηλέφωνο ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει κάποια διευκρίνηση.
  • Οποιαδήποτε διευκρίνιση έχετε σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας ( π.χ. αλλαγή πτήσης) μπορείτε να το συμπληρώσετε στο σχετικό πεδίο ” Σχόλια παραγγελίας” κατά την ολοκλήρωσή της.

Πιστωτικές κάρτες που δεχόμαστε